lite ångest !

har haft en heldag med ice ,
han kom hit klockan kvart över 9 imorse !!!
han spelade gitarr . blev fin i håret och vi åt frukost och sen åkte vi å tanka och in mot göteborg .
kollade lite i affärer och gick en promenad ..
åt thaimat idag på stan med Ice .. till lunch .
en buffe. höll mig till en liten mindre tallrik och ramlösa . så de var inte riktigt värt 80 kronor .
men ice åt för mina pengar med .. haha två tallrikar mat och sen sushi på det !
snabbt gick det med !
haha ..

och ikväll åt jag en halv pizza .
ångest över de redan... hrmf !
ska inte ha ångest över sånt meeeen .. de kommer ändå . !

imorgon ska jag ta mig upp i tid . sätter klockan på , halv tio lördag morgon , för att gå upp och köra på crosstrainern , sen blir det en klippning utav Nille , och sen blir det powerwalk till o från syrran för att skriva ut lite bilder inför söndag då vi ska på scrapdag hemma hos Ann-Louise :) ungefär en 5 km runda blir det ! :)

sen ska jag hem till Sara Sandberg !!!!! :D
lääängesen . som jag har saknat henne och ska bli sjukt skoj att umgås !!!
blir alltså en lugn kväll och sen ska jag hem och sova för att åka ganska tidigt på söndag .

tur att jag är arbetslös så jag kan sova ut på tisdag nästa vecka .

för på måndag ska jag till mitt nya jobb och färga mamma olivia och amanda ! :)
för att prova på färgerna .. nä nu ska jag sova . Innan klockan tolv . som är mitt nya mål .
har inte gått bra de två sista dagarna för jag sovit så länge på mornarna , men imorse va jag uppe kvart över åtta .
så trött är jag , och blir hyffsat tidigt imån med . men somnar jag vid 12.30 idag så har jag ju iaf 9timmar sömn !! :)

GODNATT !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0