kode olyckan

GUD , igår kväll när jag skulle sova ,
eller inatt när jag inte kunde sova rättare sagt .
så kollade jag på sos västkust avsnitt 1 !
så ser jag OLYCKAN från midsommar , som jag åkte förbi..
sjukt läskigt att se hur de egentligen gick till när man bara sett bilen när alla hade åkt iväg .

usch .. jag ligger och spänner mig när jag tittar på sånt och efteråt låg jag och lukta för att jag va rädd att de skulle brinna någonstans
haha sjukt va jag har respekt för bränder efter branden i tyskland 1998 om jag inte minns fel !
usch de var de läskigaste jag vart med om !!!

man ska inte vara rädd för döden eller skador för de är då dom händer . men FY va jag får respekt för allt när jag kollar på de programmet ,
sååååå lätt hänt !!!

Kommentarer
Postat av: Mami

Du minns fel , det var 2000 , Jakob föddes den dagen vi åkte iväg :), hur som helst så var det läskigt .

2010-10-29 @ 23:18:11

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0