dagen idag !

idag var en slapp dag !!
vaknade halv 8 av väckar klockan ,
det var dags att äta frukost ,
jag har fått ett matschema av sara med tider då jag ska äta .
Kalas . nu får vi bara hoppas på att de hjälper . !
jag gör som så att istället för att äta frukost lunch middag och ett äpple någonstans , så känns det som att jag inte gör annat än att äta .
jag gick upp halv 8 för att äta frukost .
sen när jag vakna tio så skulle jag äta igen , fast då bara ett mellanmål . ah sen höll jag på så . och har precis ätit mitt 6 mål för dagen .
och det är inte så att jag äter lika mkt som innan utan nu har jag kryyympt allt. så jag äter lite , men ofta !
ska ju tydligen vara bra ! :)
så till tacos . som är min favoooooorit rätt . brukar alltid äta två tacosar ... asså två bröd . men idag , då tog jag ett bröd , med lagom med köttfärs och grönsaker i .

gud , de känns som de blir en matblogg nu ,.
men jag är peppad på detta nu ! ;)

hämtade iallafall storasyster klockan 10 .
vi skulle haft scrapdag hemma hos Louise idag , med hennes mamma ,
men hon var sjuk ,.
så vi hade de hemma hos mig istället . och jag är sååååå nöjd med mitt! :D det blev så bra .
ni ska få se :D



layouten vi gick efter .


min tolkning





min balinspirations bok .
framsidan är dock inte klar ännu . ska stå inspiration på wellpappet där nere och sofias där uppe där de är tomt ,
tror jag ! :))
inuti har jag gjort olika på varje uppsättning .
lite små grejer till bara . för jag vill att man ska ha fokus på uppsättningarna :)

nu ska jag duscha ,
fixa mat tills imorgon ,
och sen gå och sova ! :)
puss och godnatt !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0