massa nya älsklingar

har vart och shoppat idag med Annika !
blev masssa fina inköp och mkt tjöt som vanligt !!!

här är tre smakprov av vad jag hittat !






en popcorn kofta, ett ytterligare par skor och ännu en kärlek till ponchossamlingen .
fast detta är mer en jacka med luva ,
dock finare i verkligheten ! :P

sen köpte jag ett par lädershorts eller lack eller va man säger .
och strumpbyxor och ett par läder tights
hmm vad mer ,
jo ett jätte fint linne också . lite transparant .
gud va ska jag ha på mig ikvälll !!!
tar nog nåt gammalt ;)
haha

nu ska jag duscha ....
sen kommer lojs och vi ska börja förfesta lite ! =)
ikväll blir det minsann partaj ! :)

Kommentarer
Postat av: Linis

Jag gillar kängorna! :)

2010-11-06 @ 12:25:27
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0