sopsäckar

ni vet sånna där stora ,
ni vet sånna där svarta,
ni vet , min garderob , ligger nu i två sånna , SOPSÄCKAR!
har rensat sjuuukt mkt , nu har jag bara lite kläder kvar ! haha !
men de som e kvar älskar jag !
mina favoprit plagg ,
dvs typ 30 klänningar .
toppar , shorts och sådär!
och sen typ 20 par leggins o strumpbyxor!

me like .

detta var vad gårdagen gick åt till !
kunde knappt röra mig efter jobbet , hade så ont i ryggen..
de är bättre idag ,
men nu efter träningen känner jag mig sådär konstigt stel ont igen .. hmm.
har iallafall bokat en tid hos massören på onsdag ! hoppas att jag kan ta den då !

idag har jag som sagt jobbat . 9 - 18 , sen började träningen 18.30 och nu steg jag preciiiiis innanför dörrren serni ! :D

imorgon bitti är de jooooobb , 9 - 16 . en baluppsättning imorgon igen ! en jenny som ska på bal . (en i mitt gamla lag)

efter de så blir det hem , duscha fixa , kanske hem till annika och fixa mig(?) innan vi tar oss in på förfest med grill och goa folk , och sen utgång i göteborg . längesen det var en sån rolig utgång som jag hoppas de blir .
men ska ta de hyffsat lugnt ändå . ska ha baluppsättning igen på söndag !! =)

nä nu ska jag hitta på ngt . hmm alla är upptagna och jag tror jag ska se om annika är sugen på myskväll!!!! för de är jag sugen på . ! PUSS

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0