SOMMAR 2010

känner på mig att de kommer bli grymt !
har Semester v 28 29 30 .
v 28 ska jag åka till FRANKRIKE, Lyon med Jenny :D
ska bli sjuuuuukt kul , vi ska bo hos katia ( har vi bestämt ) och sola och bada och festa och ah , allt man kan göra ,
v29 har jag bestämt att jag ska vara hemma , ta de lugnt , hitta på saker i sverige ! sen v30 ska jag åka runt i sverige , vet inte vart än , men jag och annika ska förhoppningsvis låna pappas bmw cab om han inte sålt den . hoppas inte , så ska vi åka någonstans i en vecka . sen börjar både jobb och träning igen !!
japp japp , så ser min semester ut ,
kommer bli great !! :D

nu saknar jag annika jätte mkt , hon är i Hawaii nu , fuuuuuuuuusk ,
men efter de ska hon tillbaks till LA en dag , sen bär de av hemåt till SVERIGE !

och hon kommer hem före mig , jag åker ju till london på onsdag kväll ! :D
till söndag ! missar TVÅ ispass !!!! Inte okej !!!!!

jag är sjukt nervös över denna säsonngen :(
sjuuuukt nervös .
jag vill INTE vara reserv iår åh de är sjukt mkt duktiga åkare nu och de kommer bli ett as tufft år .
så jag ska fan kämpa så jag behåller min plats................... dör annars.

jaja . nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och sen sova .
träningen idag var jätte kul :)
var skönt att vara ute och springa lite först , ! :D

puss på er

LYON by night ! 

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0