skit kasst!

gud va jag har vart dålig på att uppdatera känner jag ,
de får de bli ändring på !!

igår var det lite middag och förfest hemma hos mig som blev vidare mot stan å utgång !!
blev väl helt okej , men inte alls så som jag hade tänkt mig , som vanligt !

därför ska enbart jag och Louise gå ut ikväll ist ,
då får man alltid kul ! :D

lite bilder från igår .



Kvällens underhållningsmusik ;)

pyramiden ;)

Katia Sofia Elin

Katia och Fia ..



sara björk hanna och louise

Fia och Elin


tack för den kvällen .,

nu ska jag duscha och göra iordning mig för att åka in till stan med louise . vi ska hem till tapper och fira hans födelsedag och sen vidare ut på stan på singelmingel ., i hopp om att hitta varsin pudding . haha .

ha en bra lördag !! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0