renovering

väldigt nytt ,
väldigt enkelt !
en dag med mkt tankar ,
imorgon ska jag ringa frisörföretagarna , och kolla upp det ena och det andra !

jag ska starta eget =) det ni !
ska bli riktigt spännande !
eller de är inte 100 procent säkert ännu , men det lutar väl åt det hållet !
idag var en lång dag . började halv 9 med att sätta i mer hår i mitt huvud ,
gött! nu e de riktigt tjockt !

satte i löshår på lisa igår . en hel förlängning fan va nice de blev! AVIS !
men jag har tjockthår iaf :P
der är ju iallafall något ! ;)

har också bestämt att jag ska göra en liten scrapbok med mina uppsättningar och jobb som jag har tagit bild på ,m som jag kan ha på salongne när folk vill se , lite inspiration för uppsättningar och sådär ! =)
kul tror jag !
inte bara alla tråkiga bröllops eller styling tidningar !!!!

nu ska jag kolla på våran nya trend bok och trend dvd , fashion 2010 ;)
grymma frisyrer som jag önskar att jag får klippa snart !!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0