party helg !

har blivit en riktig party helg , och jag och louise fick in en kanonkväll igår ,
och det behövde både hon och jag så det blev gryyyyyymt !

ska snart få bilder av Louise från gårdagen och då ska ni få se dom !! :D
blev nog något snyggt iallafall ! 

idag blir det inte alls mkt att göra ,
ska ut och springa en sväng snart , och även hämta min bil som står på hede station , blir nog en spring tur me destination hede station tror jag !
sen är de väl bara slapp antar jag och sen börjar jobbveckan imorgon , jobb mån ons tors fre lör!!

men det händer ju lite roliga grejer i veckan faktiskt...
för på TISDAG börjar isträningarna på riktigt och det är vad jag älskar mest av allt nästa vecka !!!!

det jag inte gillar just nu är att jag fortfarande har ont i halsen , och ja har haft ont i halsen från och till väldigt länge , men nu fick jag det i usa , massa hosta och ont i halsen ! och de har inte gått över ..........
jag och mamma ( som också haft ont jätte länge) kanske ska till sjukhuset ikväll ?

vi får se .

ha en skön dag ! snart kommer bilder :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0