nightie

det blev en ganska bra dag iallafall... började med att jag fick 100 kr i dricks av första kunden . inte illa!! en herrklippning som kostar 290 + 100kr :P tack gubbe ! =)

sen rullade dagen på och jag gjorde ytterligare en extension idag .... fan , jag kan inte göra de på salongen , varje gång jag gör de får jag ångest och beställer själv . så snart blir det jag med då .. haha ...
jaja .. thats life när man jobbar som jag gör .

sen kom de en tjej från aranäs som jag ska göra baluppsättning på , vi pratade lite om hur hennes hår skulle vara och de kommer bli grymt fint känner jag på mig redan nu , olika storlekar på lockar och lite halv rakt och volym på huvudet och lägga det på ena sidan sådär , och lite lugg nere =)
såg snyggt ut redan idag när jag bara höll i håret . haaha .

jaja . längtar till alla baler nu , har iof redan haft en .. men ska bli kul med fler .
har tre den 25e :D sjukt kul . sen 23 , 30 osv...

imorgon ska jag fixa mina naglar igen ..
dom ramlade ju bara av i torsdags när jag gjorde det , så nu blir det igen och hon ska prova ett annat material .
hoppas de håller . :) sen ska jag öva uppsättning på emelie björk inför hennes bal ,. eller vi ska prata och prova lite =) 

på onsdag , så åker vi till LONDON  oj , jag måste packa imorgon ju ,.. inte haft en tanke på det .
tiden går så fort hela tiden .

med våran familjs tur vet jag inte när jag kommer hem igen .. !!!!
men jag ska uppdatera er ;)

godnatt på er !!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0