Lördag

usch hade den hemskaste morgonen!
vaknade av att min telefon ringde. 
ser att det är mitt jobb .
får en klump i magen , tittar på klockan ,
får ytterligare en klump i magen , 
tar upp telefonen ,
missade samtalet 
hela huset ringer ,
mamma tar telefonen ,
jag svarar ,
FAN FAN FAN FAN FÖRLÅÅÅT! 

ja , jag försov mig ! :( 
jääääätte pinsamt
klockan var 9.07 när hon ringde mig ,
och 9.25 var jag på jobbe t
observera att jag har jobbet i kållered och jag bor i kungsbacka .
dvs . den dagen va jag inte jätte snygg iochmed att jag va ute i fredags och sminket var halvvägskvar ,
och limrester från ögonfranslim runt ögonen ,ingen mascara .
kunderna skrkattade när jag stressat sprang in genom dörren skrikandes förlååååååt.
haha .

fan va pinsamt ,dom ba de e sånt som händer , men de är inte okej ,
vill inte att min andra chef ska få veta de, hon kommer hata mig ,
men hon vet redan , det känner jag på mig , så hon kommer väl vara lite sur nu kan jag tänka mig !
jaja ...

dagen rullade på och jag hade först en tjej som skulle på konfiration , så gjorde massa slingor och klippte henne , sen så gjorde jag vågor i hela håret och en så kallad diademfläta i pannan =)
Camilla Lund som blev jätte tjusig i håret . slingor och klippning :)
sen hade jag syrran , satte i lite nytt löshår och klippte det , och klippte luggen =) 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

& jätte nöjd med den nya färgen! :)

2010-05-13 @ 15:12:02
URL: http://moreofcamilla.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0