katia leininger !

nu har hon åkt ! igår hölls avskedsfesten ,
lite tårar sågs och de blev även en sista macahula ,
80tals dansen , i like to move it , osv . !

trevligt hade vi det , sen drog sig några in mot stan för att skaka lite ,
men jag som taxi satte mig på victoria en stund med hanna och emelie ,
tills jag och hanna fick nog och gick och sa ett sista hejdå till Katia !!!
inte kul .....



glad katia

sen mötte vi upp Ice , och Oscar , som av någon konstig anledning hade tagit sig till kungsbacka !
det var någon svettig fest på tölögården !

körde dom och hanna till stationen , gick hem , sov till 11 , blev väckt för frukost ,
gick och la mig igen , vaknade nu ! ..

nu ska jag faktiskt inte göra så mkt mer idag än att träna ,
antingen ska jag springa om en stund , sen åka in och titta när convivium tränar ,
eller så åker jag in samtidigt som dom andra ,
eller så åker jag in och springer samtidigt som jenny .
jag tror de blir det första allternativet !

Ha en skön söndag :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0