jag älskar sara sandberg




eftersom jag vart lite dålig här det sista och skämms lite för er som är inne å tittar varje dag utan att det händer något , så ska jag nu skärpa mig!!!!!
och nu tänkte jag därför passa på att göra ett litet inlägg till en tjej som betytt och betyder väääääääldigt mycket för mig !


Sara Sandberg heter hon , och är en sjuuuukt go tjej...
Det är med henne jag kan få dom där flippiga skratten , hon och jag kan lixom bara prata och börjar så lätt bara as garva...
Vi har delat såååå mycket skratt tillsammans !! Man får verkligen aldrig nog ..
 Första dagen i Boomerang , fick hon i uppgift att jag skulle ha roligt (har jag fått höra nu i efterhand)
hon lyckades sjukt jävla bra med tanke på att jag inte fick träningsverk utav träningen utan av våra skratt....
det var hon som var väldigt stor anledning till att jag ville börja faktiskt . jag kände mig väldigt välkommen med en gång ! en vän med mkt hjärta , en vänskap man behöver helt enkelt...

sen har det vart lite omständigheter , men alltid har vi varandra och det vet vi båda två innerst inne !
Team Boomerang skulle inte vara något utan Sara, och jag kan inte tacka tillräckligt hur glad jag är att jag har henne !

Finns alltid för dig Sara , dåliga som bra dagar , och gör allt för att försöka få dig på bra humör ...
Kommer du ihåg filmen i nittorp , den tittar jag på när jag är på dåligt humör . det går inte att inte skratta !!

här är klippet för er som inte sett det !


http://www.facebook.com/profile.php?id=724540639#!/video/video.php?v=379148061083&subj=724540639

har sagt det så många gånger men man kan inte säga det för mycket .
jag älskar dig SARA!
<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0