jag ÄLSKAR mitt jobb,

hur kul är det inte att se folk bli glada av hur fina dom blir ?
jag blev jätte nöjd med dagens baluppsättning och även hon, och jag hoppas att hon just nu dansar som en galning ;)




Nu befinner jag mig iallafall i London !! =)
kom precis till hotellrummet och väntar på att de ska komma upp lite käk till hotellet .
klockan är en timma efter här . så klockan är kvart i 2 =)
känns konstigt att redan vara i london , när vi åkte från sverige halv 8 förut ! :D men as gött när man haft USA resan innan :D

imorgon blir de nog att utforska stan och SHOPPA!!!
sen på eftermiddagen/kvällen ska vi äta middag och på Lejonkungen :D
ska bli kul ..

hoppas ni har de bra där hemma!!

puss på er !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0