hemmaa

hemkommen från london ,
utan problem . SKÖNT!!

nu även hemkommen från både jobb och träning !
han vart en ganska långdag faktiskt .
har en praktikant på jobbet som jag fått lära lite flätor och sådant ! känns som vi har praktikanter hela tiden .har haft fyra st den närmsta månaden!!!
hm..

dansen var rolig , vi gjorde de goa mördarpasset med styrka, när man ligger där 15 pers och bara skakar ber man om att få sluta , men efter e de sjukt gött !!! :D
underbart .. ! det gillar vi ,
sen övade vi massa lyft och sånt =)
påvägen hem blev det många goa skratt ! :D
älskar när man får skratta på riiiktigt och inte tänka på ngt . släppa ut allt helt enkelt . looovley..

imorgon ska jag träffa ANNIKA!!!!!!!
kuuuul !!!!!!!
längtar som bara den !!! :D
vet inte va vi ska hitta på hon ringer mig imorgon bitti så får vi väl se ! :D
nu ska jag nog slänga på en knallig toning på mitt hår . självklart kommer jag ångra mig efteråt . men mitt hår e sååååå tråkigt just nu . så de får bli det !!!!!!!!!!!!!

godnatt på er ...



Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0