gamla bilder !



såhär kort hår har jag haft . de va då jag skulle klippa de så de va en bit under axlarna när de va lockigt . de va då jag insåg att de e viktigt att man lyssnar på sina kunder om man ska va frisör .
idiot
haha .
men nu kan jag tycka att de e lite fräckt faktiskt !




när jag ser denna bilden kan jag sakna min gamla bruna färg ,
långt och härligt ,
och även evelina som inte jag träffat på mer än ett år !




aw , skaaaall träffas i sommar ! MÅSTE ! saknar linus ,...


alla mysiga sommar kvällar med annika !!!!
och även här , MITT HÅR :O varför saknar man alltid de man inte har ? men när man har de så gillar man inte de tillräckligt mkt för att behålla de ?

jajaja .
har tittat igenom massa gamla bilder och tänkte läsa gamla inlägg på bloggen .

det läskigaste är att idag har det gått två år ! kommer man någonsin släppa de helt ?
blä på denna dagen !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0