your bad

jag trodde av någon konstig anledning att du skulle sticka ut från mängden .
jag hade fel ,
du är som alla andra .


igår var det fysträning i borgen , vi körde massa intervaller och 750 situps och annan skit .
herregud . inte konstigt att man har smått träningsverk i magen och lår idag . men inte mkt ! bara lite :D

idag vaknade jag av mig själv halv 10 ? inte okej när man är ledig . försökte somna om , men lyckades mindre bra.
nu på morgonen har jag suttit och tittat på ponnyakuten , såååå ointresserad som jag är av hästar .
 men det är en tjej som jag klipper som är med där . hon va så söt och sa:
sofia, du måste kolla på mig , jag har flätan du har gjort på mig i tv ! :D
haha ...
här är hon



nu ska jag träffa Annika :) var riktigt läääängesen och hon åker till USA snart , så de ska bli kul att träffa henne
imorgon ska jag träffa Elin .... need her now :D eller ah, alltid . men speciellt nu , eller vi behhöver varann ..

ikväll blir det träning i slottskogsrinken , och imorgon är de ju uppvisning i scandinavium . allaaaaa är välkomna :)
surprise boomerang spirit convivium adrian och kristoffer kommer visa upp sina program :)

ha en bra dag . för de ska jag verkligen ha ...
puss på er .

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0