tröttnat.........

tröttnat på ditt beteende . aldrig duger man tillräckligt för dig ! :(

nu har jag precis vaknat ,
hade planerat att vara hela dagen med hanna idag och vara modell till hennes projektarbete, men med tanke på att 8 gånger av 10 blir inställda med henne så fixade jag en nödlösningsplan med annika , så nu ska jag träffa henne en stund eftersom hon åker till usa i övermorgon !! i två månader ,
sen kanske jag ska hinna träffa elin en stund innan jag åker och jobbar..
och sen direkt till träningen :)

imorgon ska jag åka å träffa Cattis och Naima !!! :D
ska bli så kul. har längtat !!!!

nu ska jag hoppa in i duschen och skölja ut min inpackning =)

ha en bra dag !!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0