sjukling

har legat hemma heeeela dagen och hela kvällen igår också dessutom !!
och det tar på krafterna , triiist som fan !
så tog mig i kragen och åkte till ishallen en stund och tittade på mitt kära lag !

nu är jag hemma igen och är faktiskt trött ,
hur man nu kan vara det , för jag har inte gjort ngt annat än att sova och ta de lugnt .
men imorgon blir de annat , då ska jag städa bilen , tvätta bilen , åka till mölndal och lämna skridskor,
och sen hem igen , och sen till mölndal och hämta alla skridskor , och sen till träningen !
bara jag bestämmer mig för att bli frisk så är jag det imorgon . och jag ska inte bli mer sjuk dom närmsta veckorna !! PUNKT SLUT !
viktigt ..

igår fixade jag löshår på frida . vadå att man blir avundsjuk !!!! :(

blir till mig efter usa !!!! :D

pusspusssss och sov gott !


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0