partypeople!!!!

nu blir de krogen ...

hur duktig är jag inte som inte druckit en droppe alkohol sen nyår . inte vanligt för att vara mig .
första gången blir 17april dagen efter min födelsedag , då jag ska fira min födelsedag , med förhoppningsvis goa människor !!! =)

nu blir de party iallafall...
har tagit på mig min nya klänning och en ny tröja med snygg rygg från tjeckien !=) me like !
löshåret´är på med , första gången på en månad eller ngt. tur att jag inte är beroende av det !!!





det är iallafall spets i ryggen , svårt at se !!! men ah ..
 


fråga mig inte vad som hände här , mitt hår blev knall rött och mitt ansikte ser plastigt och konstigt ut .



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vet du något kost tilskott eller vad ska man göra för att få tjockare hår? Inte längre utan tjockare.

Kram

2010-03-07 @ 21:30:48
Postat av: J

Jag ska se till att vara nere i gbg på din födelsedag!

2010-03-11 @ 14:48:07
URL: http://ettnollfyra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0