hemmaaaa

fy fan va gött att sitta i sin säng och veta att man inte ska jobba på 3 veckor . visst jag ÄLSKAR mitt jobb , MEN jag längtar sååååååå till USA .. !!!! och sthlm då . sen kommer jag hem , hinner fira min födelsedag , och ha en vilo dag , sen börjar jobbet igen !!!

snart är det i övermorgon vi gör.
alltså på torsdag.. sjukt !!!

träningen gick bra idag :)
känns så skönt .. nu närmar de sig lixom . känns att alla är taggade !! :D
helen är sjuk , therese spydde på träningen . underbart att de går mgsjuka i laget nu !!! (Y)

nu ska jag ta miina vitpepparkorn och gå å sova .
har ont i halsen nu igen !!! :(
men de överlever man =)

imorgon blir de massage !! underbart !!!!! klarar bara min rygg två veckor utan massage . är inte så jävla bra kanske för att vara 21 år !!!! :S

men men ,... så är det , och nu ska jag kolla lite på utbildningar med ! innan jag går å lägger mig .. !!!!

puss på er !



Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0