gud va dålig jag är !!

har blivit kass på de där med att blogga känner jag !!!
har precis kommit hem från en go träning .
fys först med springning i tio min sen cirkelfys grej !! =)
sen hade vi 1½ timmas is =) körde två hela korta efter varann och de kändes gött =)
imorgon blir de hela långa :)

idag färgade jag min syster mörkbrun , och på tisdag onsdag ska jag sätta i löshår på henne :)
kommer bli sååååå avundsjuk . men de blir min tur i sommar alltså !
klarar mig nog inte utan det !!!! ;)

sitter och kollar på gamla sommarbilder ,
saknar det där attt känna sig lite brun och fräsch !
va händer i sommar .?
jag MÅÅÅÅSTE på ngn utlandssemester , men just nu lutar det inte åt det ??
känns som många redan vart ute och rest och jag vill åka någonstans där man bara kan soooola och bada och ta igen all tid som man har missat !! så om ni är sugna på aatt boka ngt säg till ;)




saknar änna denna resan , danmark med annika förra somamren ! vi hade de as kul!!!
hade velat göra om den iår . till ngt annat ställe , men ser ut som vi inte kommer ha semester på samma tider iår :( det suger ....


nu har jag suttit och kollat på alla bilder fårn i somras då de va väldigt mkt jag och annika , så jag fick en sån där sakna annika stund , och de suger att hon är i USA ... i 2 månader till ! heja !! ÄLSKAR DIG ! =)

adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill åka Fia!!!!! åka bort en vecka till sol och värme sola slappa och ha det GÖTT helt enkelt e avkopplande SEMESTER utan krav utan måsten jag viiill verkligen

2010-03-18 @ 12:38:13
URL: http://saraifokus.blogg.se/
Postat av: Coach

Vad fin du var i den hårfärgen!!!! :)

Översta kortet var kanon!

Haj

2010-03-21 @ 19:18:14

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0