att jag inte kunde lista ut att du va som alla andra .

med väääääääääääääääääääääärldens dunderhuvudvärk skriver jag detta inlägg . jag som aldrig har ont i huvudet , men nu har jag så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen nästan !
 
sitter med färg i håret .
de va väl på tiden ,
nä föresten ,. inte färg . de är bara toningsmousse .
åh det passar perfekt för mig ..
jag vet nämligen inte vad jag ska göra med mitt hår .
jag är såååå trött på de . sure . jag älskar att vara röd/koppar hårig och har sagt att jag aldrig ska ta bort de ,
men det händer ju inget .
ska nog sätta i extensions direkt efter newyork , så ja får lite fräsht hår igen !
ska nämligen sätta i extensions på min syster på tisdag och onsdag så mkt jag hinner...
då kommer jag ju bli liiiiite avis bara  .

nä nu ska jag faktiskt duscha ut detta i håret , och kanske ska försöka komma i säng i tid idag .
hur ofta säger jag inte så ? ;)
det brukar gå sådär .

nä men för er information så åker jag till sthlm vidare mot usa om tioooooo dagar . endast . hur sjukt är inte de .
då jävlar är de VM VM VM VM VM !!!!

puss på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0