underbara dag !

dagen började med att jag blev väckt av en underbar stämma , nämligen annika !
hon ringde och väckte mig klockan 9 och sa att de va underbart väder ute ,
då drog vi oss till hanhalsholme och låg där från 10 - 1 ungefär=)
sen blev de mulet så vi drog oss till fyren och käkade lunch , tortilla .
mys ... alltid nice med henne  !=)

sen åkte jag hem , duschade och fixade mig , åkte till ÅSA ,
hem till Louise ,
drog oss ner till stranden,
helt plötsligt började en fotosession , och vi kunde inte sluta .. haha
sen åkte vi hemåt å köpte med oss thai mat och satte oss ute på hennes altan ,
sen blev det kallt för de så vi drog oss in till hennes rum och spelade in den roliga filmen nedanför ;)
haha , och pratade om livet och allt såklart .
UNDERBAR tjej det där,
glädje rakt igenom !
inte en sur min där inte !
kärlek till den tjejen !

lite bilder på mig och louise får ni här ! =)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0