söndag + måndag

blev en mysig , go , men slapp söndag !
eller jag tränade faktiskt med !
det blev upp runt 11 och äta frukost ,god frukost med nybakade bröd osv med familjen ! :)
sen så blev det städ dag . de sög ju, men det är så det är att heta Sofia , det blir en del städning då ! 
sen tränade jag på crosstrainern , blev 1 mil på den , 25 minuter , sen så gjorde jag styrka osånt med ! 
gött ! 
in i duschen och fix för att åka till torslanda ,
fick träffat Lina , Mikael och Marcus ! MYS ! 

det var allt om min söndag . kom hem runt halv 2 =) och kom inte i säng fören runt tre.....
höhö.
upp och jobba och där blev det fuuuuullrulle hela dagen ! shit va vi hade att göra idag .de var kunder högt och lågt och kors och tvärs!! :P
men kul är ju det !

imorgon och på onsdag är jag HELLEDIG !
vad säger ni om det då ?
nice som fan ..
planerna är som sådana att jag vill träffa annika imorgon , hoppas jag att hon kan ,. !
sen blir de väl lite träning !
sen på onsdag blir det heldag med saknade LINA !
gött gött .ska bli jätte kul . de ska ju bli fint väder . så vi ska picnicka och sådär ! och sen skaa hon och kanske hennes pojkvän följa med till kungsbacka så ska vi  ut till mingel där marcus kusin sjunger , så ska vi träffa dom ochsådär :)
funderar på att gå å sova en stund ?
skulle vart med louise som sjääälvkalrt skulle svara när jag ringde , men som vanligt missar hon det ;)
så får se vad som händer ikväll!

pussssss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0