långhelg

underbart säger jag bara .
har tagit vara på tiden mycket väl , då jag bara vart hemma nu ikväll denna helgen .
helgen började i fredags på tjörn , långa köer , mkt olyckor.
solning midsommarlunch sol bad grillning osv var kvällen fylld av ,
sen sov vi i en stor läskig lada . fast de va mysigt !
hade en sprängande huvudverk så var inte lika glad som alla andra . men
det var kul iallafall och jag försökte vara glad .

lördag var det frukost i solen , jordgubbar och yoghurt ,
sen var det sol sol sol . bad . och så en hemfärd i hettan .
hem och hämta en borste . mot vallda
där det blev plump, kubb, uno , grillning med massa vid annikas sommarstuga ,
 sen övernattning .
imorse blev de frukost ute i solen och sen bar jag iväg till Sara Sandberg.
blev att köra nercabbat till askimsbadet . underbart .
där låg vi och pratade ikapp våra liv , och lite till .
och lekte med våra älskade iphones . !
sen så körde jag hem henne och mötte upp min familj hemma .
all of them.
grillning för tredje dagen i rad. kan inte säga annat än att jag älskar grillat !

sen nu har jag tränat som avslutning av denna helg !

godnatt säger jag nu !

puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0