i fake a smile so he wont see

då var denna dagen slut , ska man försöka sova nu kanske ? =)
gick ooootroligt segt idag på jobbet ,
och de kommer inte gå fortare imorgon .
efter jobbet åkte jag hem , tränade och nu har jag vart och hämtat min kära moder , 
imorgon är det jobb som vanligt . 9 - 18
 har tänkt att jag ska prata lite med min chef imorgon .
:( vet inte hur jag ska göra !
men vill nog inte vara kvar faktiskt ! 

imorgon blir det mysigt .
ska hem till Lina fina direkt efter jobbet , och äta tacos och laga rabarberpaj, tror jag det var :) :D
sen ska jag hem och sova och upp till jobbet , lördag blir det galej för elin som har utflyttning + 20 års fest ! NICE !
då blir det åka av  ;)

nä nu ska jag nana :)
godnatt på er ! ha en galet treevlig kväll , för de ska minsann jag ha :)

pussss<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0