HELG

fredagen började med jobb , jobb , jobb , som avslutade med att jag åkte hem ,
fixade iordning mig och drog mig iväg till Annikas hus och där så blev de lite förfest med god paj som Malin hade vart duktig o bakat :P
och dom hade ätit pizza innan jag kom dit =) egentligen skulle de bli grill ,
men vädret tillåt inte riktigt det !
vi satt även och sjöng och robin satt och spelade gitarr.
maaasssa goa låtar , så vi kom verkligen i mys stämning , så sen efter det runt halv 2 när vi skulle gå ut ,
blev de ingen utgång , för alla va så otaggade . haha ...

jag gick hem , sov ,
sen måste jag berätta om min sjuka morgon !!!
jag hade ställt klockan på 07.20 för att jag skulle åka hemifrån 08.10 typ ,
så när klockan ringer så kollar jag på mobilen och flyger upp .... (trodde klockan var 8.20 ,
så jag rusar upp , kastar på mig kläder , (ibland finns de fördelar med att vara för trött efter man vart "ute" och sovit med sminket på) springer ut i köket och berättar för pappa som sitter där att jag skulle åkt tio över och vaknade nu, vänder mig om och kollar på klockan , nä men tror ni inte det står 07,22 då !!!!!
så jag blev sur och gick in , satte klockan på 8.00(?) jag skulle ju egentligen gått upp då klockan ringde men inte stressa... men ah , jag gick och la mig tjugo min iaf.
så sa pappa , det är ingen idé du går å lägger dig du kommer inte vakna ,
så ringe rmin klocka för sista gången och jag tittar , nä men då står den på 08.20 !!!! HAHA
så då blev de panik IGEN!
men denna gången hade jag kläderna på mig ! så jag rusa , tog en banan och åkte .
skulle nämligen öppna salongen halv , själv ...
men de löste sig ! ;)

efter jobbet kom rebbe till salongen och vi tog en sväng in till stan ,
makeupstore sminkkurs var dagens aktivitet ... tog 2 timmar och vi blev jätte tjusiga ;)
det tråkiga var att jag blev kär i allt och kom hem med en påse meed smink för 2300 kr !!!!!!!!!!
inte okej .. men ... ibland får man unna sig , och nu håller ju det ett jävla tag ,
plus att jag har BRA smink ! jävligt gött !!!
någonting får man ju få för att man sliter på jobbet ;)

har också planer på att gå på en kurs där , hon som sminkade rebbe var jätte trevlig .
och hon var lärare på kursen .
10 veckors kurs som man blev makeupartist på .. life is great !
blir nog till våren !=)
eller inte nog . de blir av , frågan är bara när jag ska få ihop de !
först ska jag koncentrera mig på mitt egna företag osådär !
ni måste bli stamkunder allihop . ;)

nu är det städdag som står på schemat !

puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0