glad dag

en sån här glad dag ska nog slutas med träning.
en milarn idag kanske .
egentligen är jag väääldigt trött .
men det finns det ingen anledning till .
så jag ska träna !
punkt slut ...
eller ska jag ta de imorgon ..
neeh . jag har vart duktig faktiskt . tränat varannan dag , eller ibland vartredje om jag inte vart hemma .
har inte hänt någon sommar innan ;)
så nu känner jag mig lite duktig !
åh det är faktiskt dags idag . så varför skjuta upp det !
får se hur långt det blir och om det är något bra på tv , då går det mkt fortare och man blir inte lika trött !
nog om det ,

ska börja att berätta att jag hade en väldigt mysig dag igår .
började tidigt , fick ringa och väcka annika kvart över nio . för hon sov , jag hade vart duktig å gått upp halv 9 och börja skriva cv.  ? vad hände där . jo duktig som man är sökte man jobb idag , fast det snackar vi om senare . 
annika hämtade mig här hemma och jag, hon och thomas åkte till hanhalsholmen och solade och badade . och jag bräääännde mig som fan . 
det va så disigt så jag tänkte som vanligt "äsch det tar inte" 
men oj va de tog . inte konstigt eftersom vi låg 10 - 15.30 typ . men men 
nu är jag brun iaf . de har lagt sig lite :D 
men framsidan är som vanligt .. haha . det var tråkigt att ligga på rygg..

efter detta åkte vi iallafall till kållered och hämtade min bil jag hade glömt på jobbet ,sen hem till annika .
vi lagade god mat till hennes familj åh sen åkte jag hem till mig och duschade och hade lite ont och sen åkte jag till kungsbacka och mötte upp annika på torget för att se BECK - levande begravd , och fan va bra den va :D 
gryyym ! älskar ju beck och wallander , typ dom ända filmerna jag ser , så det var bra ;)
sen blev de en titt förbi andreas lägenhet för att se hur han bor... sen hem till sängen och fortsätta med cv.

nu måste jag berätta om min grymma dag ! som inte har vart så himla full om man säger så .
men de gör inget . det är innehållet som räknas.
gick upp tidigt . skrev klart cv, duschade , plattade håret , åkte upp till mammas jobb och skrev ut cv.
mot kungsmässan ,
lämnade in min söndriga minidata som har vart kass sen jag fick den typ .
så säger hon att de kan kosta 800 att laga ?
idiot !
iallafall , gick mot kungssalongen ... med bestämda steg .. när jag var ett par meter ifrån avvek jag och gick in och andades på bokia(?)..
gick tillbaks och pratade med en kille i kassan .han bad mig komma tillbaks efter 20 min . så jag gick in till gina tricot och fick en gratis tröja , men de är en annan historia och den orkar jag inte ta nu ,.
efter det så gick jag tillbaks igen å tänkte att jag kan ju faktiskt vänta där inne . så jag gick tillbaks å då satt de en annan i receptionen, sa att jag väntade på chefen och hon bad mig sitta ner å vänta . väntade och väntade och tillslut kom hon .
jag gjorde nog ett bra första intryck för hon drog med mig in i personalrummet och vi satt och prata i 20 min och hon skulle ringa till mig i dagarna ! :D jag är ju ganska glaad nu om man säger så .
första jobbet man söker och jag behövde inte ens bara lämna cvt utan fick även sitta ner och prata , det är ju ändå lite stort .
haha . !
måste med säga att hon kände igen mig och jag henne , hon har bedömt mig för gesällen , så de är ingen liten salong vi pratar om ;)
hon verkar väldigt go iallafall . och det verkar som att de är trevlig personal där .

kan ni inte vara snälla och hålla tummarna för mig ? :$




Kommentarer
Postat av: Lina

Åh men klart jag håller tummarna!! Fy vad du är modig och så duktig Sofia!. Jag avundas dig verkligen. Du inspirerar och ger mig ännu lite kraft och hopp om att hålla ut. Du vet vad jag menar :) puss på dig

2010-06-30 @ 22:51:23
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0