trogna läsare

gulligt att de är så många som kollar varje dag fastän jag inte skriver ;)
får väl skriva för er ! ;)

igår kom jenny ner till götet .. looovley ,
hon e go den tjejen .
vi åkte ner till Åsa hem till Hanna , och åt middag med goa tjejer ,
sen kom två goa killar och vi spelade spel och drack och sånt där!
jätte mysigt !

imorse körde jag jenny till tåget för hon skulle tillbaks till sthlm . det suger .
gillar när hon är här !

idag är de bara slappe dag , ska nog träna , sen fixa mig för att gå ner till mitt nya jobb på kungssalongen ;)
kolla in läget , ska ju jobba om exakt en vecka . provdag !
shit . kinda scary .
but i fix .




happy girl with a happy smile

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0