GLAD GLAD GLAD !

under jobbdagen idag såg jag att jag hade ett missat samtal .
tänkte vem är detta , ett kba nr jag inte kännde igen ,
som också pratat in ett meddelande . det slog mig .
chefen på salongen skulle ju ringa ... där jag lämnade in mitt cv .
på telefonsvararen sa hon att hon var intresserad och ville att vi skulle prata mer ,
jag skulle ringa upp .
när jag gjorde de va hon på jobbet och hennes kollega ssa att hon skulle ringa upp mig så fort hon kunde .
hon ringde upp när hon var hemma , och sa att hon tyckte att jag hade ett trevligt yttre och att jag verkade som en tjej som passade in just hos dom osv...
nu är man ju inte lite glad .!!!!
ska jobba min första dag v.31 , onsdagen ! bara för att prova på de lite och lära mig deras system och sånt ,
åh dom ska börja med internet bokning och sånt . allt är så seriöst och de känns JÄTTE kul ! :D
åh vill bara börja nu . !
men de är exakt 5 veckor kvar på mitt jobb nu , sen är det semester emellan och en resa med syrran , så de går fort !
36 börjar jag !
åååh är så glad .
när jag kom hem från jobbet var elin hos mig .
jag gick upp på baksidan så kommer mamma och pappa och syrran ut med champange ! !!! :D
fiiiira!
fortsatte kvällen en bit ifrån mig hos en tjej. eller vi va i parken vid henne typ .
åh alla var så trevliga och vi hade sjukt kul
har inte skrattat sådär på länge!

men iallafall , nu ser jag såååå mkt fram emot morgon dagen .
jag och annika ska till falkenberg !
vi ska sova i mormor och bertils stuga !
och det är ju såååå mysigt där så de ska bli jätte kul :D
blir att vi åker halv 9 - 9 imorgon bitti så jag måste packa nu.
vi kommre steka på skreastrand hela dagen , sen blir det förhoppningsvis lite party på kvällen ! :)
sen åker vi hem söndag dag ! :)

nu måste jag packa och sova . godnatt :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0