trevlig middag

blev en middag med Elin och Marcus .
mycket trevligt och många goa skratt ! gilla...

nu ska jag snart dra mig till träning ....
försöker få ihop mitt liv ,
kom på att jag inte kan ta mig till ishallen på ngt sätt på tisdag när vi ska till schweiz ..........
slutar jobbet 6 och jag kan inte ta bilen från jobbet eftersom då får den stå i kortedala vilket inte är jätte bra i en vecka;)
haha

jaja de löser sig ,
imorgon är det jobb 9-5 sen uppvisning i borås..
sen tisdag är det jobb 9-6 sen träning , sen åker vi med våran gula buss.
kommer hem på söndag kväll =)

pusss


Kommentarer
Postat av: Lina

Fy, vad fin du är <3

2010-02-23 @ 19:43:25
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0