schweizzzz

hade lite problem med blogg.se precis innan jag skulle åka , så kunde inte skriva hej då till er;)
men nu sitter vi iallafall här .
på ett hotellrum i schweiz , as mysigt . det är en lägenhet för 9 pers. med tre rum för tre personer i varje , sen kök och vardagsrum och så . kalasbra ...
snart är det dags att ta en proemenix till träningsrinken där det blir först 45 min träning vid 10 , sen har vi en till 45 minutare i eftermiddag !! :)
imorgon är det täääävling !
och även på lördag .... sen är det hemfärd direkt efter prisutdelning!
så är hemma på söndag igen .
nu ska jag dra på mig det sista av våran nya landslagsklädsel!
pusss på er !

Kommentarer
Postat av: Miss C

Åh vad fin banner!!! ^^

Kika gärna in hos mig! Kram C

2010-02-21 @ 22:43:29
URL: http://missc.devote.se

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0