FRANKRIKEEEEE

sitter här på mitt hotellrum ifrankrike som jag delar med KASHAAAA !!!
har haft en GRYM träning . det var verkligen as braaaaaa . och jag rä så glad........
känns mycket konstigt att våran kära coach inte är här .....
fast jag är så säker på att hon inte gör så mycket mer än att amma barn och tänka på oss :D
och tur att hon har en grym man som hjälper oss härnere !!! :D

imorgon är det tävling,
korta som gäller och vi har suttit uppe till 11 och sytt ihop kortaklänningarna .
så jääääääääääääääääääääääääääävla fina ... in looooove.
vikommer vara så fina imorgon!:D

nu ska jag sova,
skridskorna är tejpade , och målade, och jag gäspar...

godnatt!!!!:D

pussss <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0