23feb

blev en mysig dag ...
först var jag på massage , tog mig ut och körde isnökaoset .
 åkte hem och somnade om efter någon timma ,
sen va det att göra ordning sig för jobbet , :)
jobbade 2 - 6 , gick väldigt fort ...
sen åkte jag hem , åt middag .. VÅFFLOR , så sjukt gott :D 
sen bestämmde jag mig för att åka hem till Niklas och träffa honom och Stefaan , 
så de fick de bli , efter att ha sett på när dom kladda och ramla och höll på så diskade jag all disk och gick hem .
dom söp massa och jag kännde att det hade gått över gränsen ;) han blev överlycklig att han slapp diska allt från helgens festande , ibalnd får man väl ställa upp..
sen blev det iallafall hem till sängen, 
sen kom m en stund och mös tills jag höll på att somna......

nu ska jag äta frukost ,
sen städa mitt kära rum ,
sen ska jag kanske träffa kära elin en stund :)

PUSSSILAGO


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0