team boomerang .

gud va jag älskar att åka konståkning!

fast aj , ramlade på svanskotan idag ,
balansen har försämrats under sommaren !
är så roligt att vara igång igen ... de är nu man inser varför man håller på med detta .
idag . roligaste kommentaren .
baktakt ! HAHAHAHHA sjukt kul !

jobb hela dagen , och usch va jag ogillar min ena chef .
jag klarar inte av henne mer ,
hade en gammal lärare idag ,
Gunilla Ståhlfors , hon var bildlärare för mig på högstadiet , hon såg mig och sa , nämen gustafsson ! haha :D
kul . hade henne i 8an :P
fick iallafall sitta ner i 10 min som lunch .på 9 timmar . TIO MINUTER ?
de är inte okej .
så efter gunilla gick satte jag mig ner för jag fick ont i ryggen ,
gissa vem som kommer in som en jävla kyckling ,
hinner du göra något innan din nästa kund kommer eller . ???
GAAH .
på mitt nya jobb får  jag EN TIMMAS rast .
herregud .
rena lyxen .
längtar .
vill bara ifrån nu !
NU

imorgon blir det klippa mitt hår , fast först en lång sovmorgon ? om jag kan sova . har sovit jätte dåligt de sista .
vaknar mitt i natten och kan inte somna om , och vaknar aldrig senare än 10 typ . ovanligt för att vara mig !!!
ska vara med annika med , och städa , och sen är de fys tester , och sen är de isträning !
LOOVELY ,
så ska en dag se ut .
för jag är leeedig från jobbet imorgon .
glad !
riktigt glad .

puss på er
jag ska försöka sova nu ,
kommer nog gå jätte bra...........


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0