nighti

nu går jag och lägger mig .....
mycket tankar i min hjärna .

får se hur det går att somna idag! sätter på lite lugna låtar så ska de nog gå bra . !

imorgon blir en lång dag . ! som alla andra denna veckan......

längtar tills nästa helg . då är jag ledig lite .... lördag eftermiddag efter jobbet,
och hela söndag ! om vi inte har träning då förstås . men iallafall på dagen .!
gud ...

fast först har vi ett galet rooligt nittorps läger framför oss .
jag älskar nittorp .
asså . de är egentligen inget att älska ..
för de är en ishall ? mitt inne i skogen ? inte nära till NÅGOT !? joo .. björnar ?

vet ni varför jag då älskar det ?
jo för de är en iishall .
och de är med dom bästa lagen .

wei .
natti !



okej de är inte jul men den e söt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0