Kungssalongen!

jag var och provjobbade igår ! :)
och jag fick jobbet!!!!!!!!!!!!!
det gick bra hela dagen fast fick lite knasiga kunder ! :D haha
men de löste sig fin fint .
 så chefen ringde senare å sa att jobbet var mitt !
hur glad är jag nu tror ni ?
SJUKT GLAD !

harregud .
längtar så .
börjar v 36 på onsdagen !
:D

låt dagarna gå fort .
iallafall fram till v 35 då vi ska resa och jag slutar på tingeling !
ska bli liiiiite sorgligt , men mest bara gött !
vet hur dom kommer hålla kontakt iallafall .dom är sånna !

men ah .
 ville bara berätta de . !
ska bli grymt kul .
känner på mig att alla där är goa också .
dom jag träffat på hitils är det iallafall !:)

puss på er ! :)

Kommentarer
Postat av: sara

ska bli skitkul att du börjar hos oss :D

2010-08-05 @ 20:46:19
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0