kaos dag

jag orkar inte skriva mkt
jag hinner inte skriva mkt
jag måste städa mitt rum så det är en glad mamma som kommer hem ikväll....

jag har bakat eller , "bakat"
det gick åt heelvete .
deet blev gott , men ,
kanske ska man trä på cheferna ögonbindel ? hmm .
lagom kul ! !
jaja . så kan de gå !

jag som lovade therese att laget skulle få kaka idag ,
för att jag tycker att mitt lag är så fina och duktiga .
meeeen så gick de med den snällheten .
man kanske ska säga .
tanken va att ni skulle få kaka idag .
nää dom kommer bara bli sugna då .
jag tar med lite rester av kakan .
alltså .
hmm lite smulor och lite kaos .
japp det tar jag med mig ,
åh ett fint hjärta till therese . eftersom jag lovade henne . mohaoa .
 
inte nog med den kaosen .
jag har punka på mitt däck .
svin kul .
så jag måste till verkstan imorgon så att den inte står på landvetter i en vecka oså kommer vi inte hem sen .
de hade ju inte vart så jätte roligt kansk e.
fan va jag tjötar
jag måste gå nu .

kaos dag är va de vart.
jag har iallafall hunnit packa lite :)

puss på er .

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0