jag säger bara AJ

bältros är värre än va jag trodde .
lite utbuktade blåsor skadar väl inget !
men fyfan
har vart dom två jobbigaste dagarna ever igår och idag .
har jobbat ..
igår känndes de ungefär som tre dagar jag jobbade . fast de va som vanligt .
9-18 !
igårkväll var jag sååå trött . hade tre förslag .
åka hem till Lina , och mikael .
ha myskväll se på film och sådär .
jag orkade inte . var helt död .
sen frågade annika om jag kunde komma hem till henne en stund ,
för hon flyttade ju idag .
inte ens det orkade jag .
då är man trött.......
så jag stannade hemma ,
såg på film med familjen ,.
eller jag såg halva the last song , sen somnade jag .
gick ner och la mig , somnade efter en stund , runt 12 .
vaknade av ett ryck klockan 5 på morgonen , larmcentralen ringde mamma . idioter som kastat gatusten i rutorna på hennes jobb .
sen så somnade jag om efter en timma eller något , var helt varm så de va svårt att sova .

vaknade igen av ett ryck kvart över 9 .
bruden och alla hennes nära och kära var på salongen halv 9 . jag skulle vara där nio .
lisa ringde kvart över nio .
jag hade panik .
jag hade inte hört två samtal på mobilen , som va jätte högt ljud .
sen ringde det hem !
då svarade jag och var på en kvart på salongen .
såg ut som , jag vet inte vad .
ett vrak .
usch ...............
har så ont i hela höger sidan , armen höften (såklart) och benet .
de strålar ut på något konstigt sätt !! ?

aja . nu ska jag äta lunch . sen ska jag sova .... de är en sak som är säker .
tyck lite synd om mig tack !






nu har hon lämnat kungsbacka . för HELSINGBORG :(


inte fullt såhär glad just nu .

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0