godnatt

det blir mest att jag säger goodmorgon och godnatt .
gör inte så mkt på dagarna direkt .
fast idag var jag hemma hos louise på dagen .
vi kröp ner i hennes goa säng och såg på patrik 1.5 innan jag behövde dra vidare till träningen .
den tjejen , jag säger bara det .<3

nu ska jag sova . sovmorgon imorgon .. sen ska jag packa och städa hela dagen . och baka någonting gott till jobbet .
har bestämmt mig för att inte köpa något . bara baka . för mamma sa att hon aldrig fått ngt av ngn som slutar ... så jag tänkte varför ska jag ?
dom får go kaka och ett hejdå ;)

frågan är bara vad man ska baka .
jag ska nog fråga min kära vän lina .
hon brukar vara bra på sånt ! :)

det blev ingen träning för mig idag heller .
och jag får inte träna imorgon heller och inte torsdag heller . alltså inte innan turkiet .
det suger ju ganska mkt .
men men men .
jag vill ju bli frisk så jag får väl stå ut ,

så imorgon efter jag har ¨bakat städat och packat så ska jag förhoppningsvis hämta mina skor som kommit (?)
och sen åka till ishallen och vara beskådare . nä så säger man inte . åskådare säger man va ?
hmm nu är jag sådär trött igen .
jag skyller på mina piller
ska ta den sista nu och krypa ner .
varför gör det alltid ont på kvällen ?
för att de e då man ska sova kanske .de kanske protesterar?
okej .
godnatt .


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0