:(

jag mår verkligen inte bra .
jag har ont .
de strålar ut i ryggen och ut i armen (?)
jag är trött .
somnade på jobbet idag ?
hallå.. galet .

dags för mig att sova ..
imorgon ska jag ha min tredje brud . tredje och sista på tingeling . !
för nu är de bara 4 arbetsdagar kvar där . sorgligt och skönt !
vad ska man köpa som Avskedspresent är frågan ?

jag ska tycka lite mer synd om mig själv först . läsa lite tidningar . ,tvätta bort mitt rosa på höften ,. kylbalsamet alltså .
för er som inte vet så bältros som även kallas helveteseld .
mh hör bara på namnet . det BRINNER inuti mig .. ajjj.. och de gör ont i nerverna !

take it awayy .
får inte sola på de . kul att jag ska till turkiet om en vecka .
ah de ska bli jätte kul .
men jätte kul att ja gmåste gå runt med feta plåster på mig ??????

bad luck ..

puss på er . puss på mig .




5ggr om dagen .........

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0