I USA !!!!

nu e vi antligen haaar !!!!
har haft en sjuk looong dag igor  .. vi akte hemifran vid 3 po natten och sen va vi har 6 po morgonen svansk tid dagen efter . so mer an 24 timmars resa ... sjukt jobbigt .. men nu kanns de nastan som att man redan ar inne i deras tider , fast , det skulle tydligen kannas av mer imorgon!

nu har vi iallafall vart och atit frukost, vart och kollat lite po fontaner , kikat in omgivningen ,
har redan tagit sjukt mycket kort , men mitt kort ligger po hotellrummet och lamnar jag datan nu for jag inte tillbaks den ;) haha ,
so ni for mer bilder senare idag , tror jag ...
nu ska vi ta de lugnt en stund , sen ska vi ut och springa , trana i en timma ungefar ..
och sen e de middag, klockan ar 1 po dagen har nu , de kanns som att den e typ 5 iallafall .... wierd this...

har bara en bild att visa er , det var det enda som blev inlagt fron kortet , och det ar en glad katia fron staterna.
sen ska vi go och titta in ishallen =) puss po er dar hemma !!



btw , jag aalskar min nya kamera ! =)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0