home sweet home , were are you?

 här har vi väl inte jätte kul . just idag sitter jag på hotellrummet med några kvar på hotellet . resten är inne i stan , men jag känner att jag är nöjd med storstaden... ska träna och bada i poolen istället ! :)
igår va en grym dag ... usas konståkningsförbund hade läst i newyorkpost om oss , de kom och intervjuade ioss på flygplatsen när vi skulle åkt i torsdags ... så intervjuade han mig som fyllde år dagen efter ..så stog det att jag fyllde 21 och att jag firade min födelsedag på en flygplats och att de inte alls blev som jag haade tänkt mig för att jaga skulle ha fest hemm och så... så ringde dom mamma , vet inte hur dom fick tag i henne , men så fixade dom så att dom hämtade oss igår vid tre . vi fick 6 rätters middag , hha dom välkomnade oss med bpresenter till mig och helium ballonger som de stog happy birthday på och 21 :D såååå söta .. så var det en annan tjej där som fyllde år så gjorde dom en tårta s stor där det stog happy birthdy sofiaaa och ashley !!! :D senfixade dom en buss till oss som körde till ishllen så vi var med på deras audition ... aaas kul verkligen !! GRYM dag . :)

idag är det måndag , dvs hemfärd i övermorgon .. om inte vindarna vänder och flygplatserna tviingas stänga igen ...... hoppas och håll eraa tummar för min skull !!!!
för nu vill jag bara hem hem hem hem !!!!!


love from USA
I MISS YOU!!!!


Kommentarer
Postat av: FiaLia

Har ju inte läst detta förräns nu men faaan vilken grym födelsedag du verkar ha haft hjärtat! den kommer du aldrig glömma, så grymt! :D

2010-04-24 @ 18:25:36
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0