födelsedag

känns otroligt konstigt att jag fyller år ...
 har fyllt år hemma i 5 timmar , men min födelsedag här i usa börjar om en timma här i USA!!!
jag har som sagt fastnat här .
 vi blir fast till på tisdag .
jagmåste ringa jobbet ...
avboka alla kunder... jag som har sååå mkt att göra....... det suger verkligen ...
men men .. och festen ,
den blir ju såklart inställd .
flyttad till nästa helg , om många kan...
annars får vi ta en annan helg . för jag vill verkligen träffa alla.........

så ah . här är vi .. mitt i newjersey eller utanför , fråga intemig ... vi är vid motorvägen iaf....
imorgon ska vi gå upp , äta frukost . hanna ska sminka , jag ska fixa frisyrer på alla , så ska vi ta på oss massa nya kläder . hahah:D ha foto session med elin .... så ah ... ha de gött .

önska mig gärna en trevlig födelsedag ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0