Min produkt guide ;)

tänkte visa lite vad jag använder , från början till slut när jag fixar håret ,
som sagt är det olika från gång till gång , men det jag fastnat för just nu är detta ,



1. Jag börjar att tvätta mitt hår med Replenish Shampoo från ghd. Detta shampoot mjukgör hårstrånas ytskikt och gör håret jämnt och motverkar frissighet. Ger ett glänsande och lättarbetat hår!
GHD Replenish Shampoo 209:-

2. Detsamma gäller balsamet som är Replenish Conditioner. Båda dessa är riktigt dryga så dom håller väldigt länge och förändrar helt din kondition på håret! Det blir som helt nytt . !!!
GHD Replenish Conditioner 259:-

3. Har du svårt att borsta ut håret ? Miracle mist . Man kan lyssna på namnet , den kan göra mirakel för vissa hår.
används som balsamspray för ett svår uträtt hår , några pump och ditt hår går att reda ut hur lätt som helst !
i love this ! alla ghd's produkter är otroligt vårdande och tänker på hårets bästa.
GHD Miracle mist 239:-

Glömde att lägga in en bild på värmeskyddet som är vääääldigt viktigt trots att denna tång är såå mycket snällare mot håret så är de ju fortfarande värme . jag använder mig av ghds värmeskydd såklart . som finns i tre stycken olika grupper. för normalt till fint hår , torrt till tjockt och skört till skadat hår. Jag använder mig av den för torrt till tjockt hår ! för mitt behöver mycket fukt ,
så inte bara att den skyddar mot värmen utan den vårdar samtidigt ! kanon bra ..



4. Min styling tång. Från den första dagen jag köpte den blev jag förälskad , nu kan jag inte leva utan den ! du kan inte få ditt hår plattare än vad man kan få med denna styling tång , dessutom kan du locka, göra vågor, volym , svänga toppar, endast lite rörelse, du kan göra allt med denna ! den e helt grym !
ghd tänker hollywood. Det ska inte vara perfekta lockar , lockarna ska röra sig . sprayerna dom använder gör så att det håller . fast det blir inte det där knastriga . utan lockarna rör sig hela tiden och det är precis som det ser ut på tv . Jag har gjort flera långa hår med hollywood lockar och dom kommer tillbaks för att bara styla sig innan dom ska gå ut osv , bara för att få använda denna tång ! då kan ni fatta hur beroende framkallande den är !
den är dessutom väldigt lätt att använda sig av . ! går tio gånger snabbare än att locka med locktång !
Den finns i tre olika storlekar . mini normal och stor !
det säger väl sig självt , mini för kort hår , killar , luggar , osv .
normal för normala längder . till axlarna och lite nedanför .
den stora till dom för lååånga hår . !
dessutom har dom en tång hela tiden som är av ett visst tema ,
bla. lila blommig , leopardmönstrad, just nu är det rosabandet så hela e ljusrosa . kontakt , sladd , ALLT ! underbar är den ! man får även en väska till som också är rosa. med en rosett på . och ah , allt går i rosa !
GHD styler ca 2000:-


5. När jag har plattat, lockat eller vad jag nu har gjort så tar jag i Lumino Contrast från Loreal , som är till för att ge fukt till slingat hår , men den är perfekt till alla torra hår som behöver fukt . tillexempel självlockiga eller helt enkelt preparerade hår ! den blir glansig å fin utan att bli fet !
Loreal Lumino Contrast 150-200:-

6. Denna serien är från Tigi , och är helt gudomlig ,den är den så kallade lyxserien och den kostar vad den ger !
den ger grymt fin glans , och luktar gudomligt gott . det är denna som folk älskar när jag har på mig . haha
när dom vill äta upp mitt hår ! den goda doften sitter kvar i håret tills du tvättar de !:)
S-factor Shiny happy people 299:-

7. Detta är en kräm som man tar när håret är blött som gör att det känns lite tjockare , jag brukar ta det i luggen ibland när jag vill att flätan ska bli lite fylligare och att få småhår att hållas på plats ! :)
Bedhead Cocky ca 200:-

8. Denna nya efterföljaren av allas älskade dustit ! vissa älskar dust it , vissa hatar det .
den kan vara svår att tvätta ut och blir väldigt sträv och matt. Denna efterföljaren är exakt på samma sätt . ger grym volym , men blir inte alls lika torr och sträv . behåller din glans i håret !
Lanza Powered up texturizer just nu 139:-

Det var det , om ni har några frågor . FRÅGA !
jag svarar på allt jag kan :)


Kommentarer
Postat av: Mejx- Skönhet, make up och styling

haft en bra helg? :)

2009-09-20 @ 14:02:47
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Julia tb

Vad kul med en guide! Det är alltid bra att få tips:D Hur är det med dig annars då? Ha en fortsatt underbar söndag! Många kramar<3

2009-09-20 @ 14:20:36
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: Mejx- Skönhet, make up och styling

jora samma här =D tack så mycket :)

2009-09-20 @ 14:33:48
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Natalie nilsson,

Hej sötnos!

Hur mår du? ♥

2009-09-20 @ 14:45:56
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh är du frisör? :o

2009-09-20 @ 15:30:34
URL: http://tildahb.blogg.se/
Postat av: Frisör Sofia

ja jag är frisör :)

2009-09-20 @ 15:30:58
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Natalie nilsson,

Härligt! :) Jo jag mår bara bra tack =)

2009-09-20 @ 16:12:17
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: irmaa

bra tips du har :D

2009-09-20 @ 16:27:09
URL: http://4mypeople.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-20 @ 18:13:43

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0