MALMÖ !

det mesta är nerpackat nu !
tror jag!
vettefan asså .! men detta blir kalas !
ska bli gryyyymt kul !

sorry för den dåliga uppdateringen idag men som sagt . jag jobbade till 18 och min träning började då !
och sen har jag vart i ishallen hela tiden och slutade isen tio i elva !
åh sen jag kom hem har jag packat =)

jag måste faktiskt sova nu . klockan ä mycket och det blev ändrade planer imorgon . jag börjar 8 istället för 9 så jag måste åka halv 8 . vilket betyder uppgång runt 6 . alltså fyra och en halv timma kvar !
itne okej .

GODNATT
och hör gärna av er i helgen .
blir alltid lika glad av sms !! ;)

ha en underbar helg ! håll mig uppdaterad !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0