HEMMA !

Nu var man hemma .
har vart en lyx helg .
helt underbart ! allt har vart jätte kul
och nu täntke jag ge er lite bilder för att visa hur min helg varit !


i bilen på väg mot malmö !

stannade på laxbutiken i falkenberg .
lax är inte min grej !



sen hade vi spakväll ,
färgade ögonfransar och bryn , färga mitt hår , ansiktsmasker,
drack vin , målade naglarna , tog en nattpackning och skrattade såklart !

shopping på morgonen !



sen var det lunch , ceasar sallad :)


min underbara parfym från Makeupstore !
köpte även en primer och två fina bruna ögonskuggor .

fanns gott om snygga modeller kan jag säga :)


OSCAR BOND VAR DÄR ! riktigt coolt :D


dom hade riktigt många snygga färger . men hennes slog ju allt ! de va den glansigaste och rödaste färgen jag någonsin sett :D grym !

blev kär i killen till höger ! speciellt när han blev färdigstylad ;) haha 

show på kvällen

fortsättning show,

dagen efter !;)

ett armband jag köpte . det roliga är att de faktiskt heter fia =)



örhängen miss dee 219:-




armband 279:- :)




massa bilder ,
 jag fick även köpt halsduken på bilden ovan , som är med volanger .
me like very much !
sen köpte jag två armband , ett från baglady och ett från Miss Dee :)
även örhängena på bilden från Miss Dee :)
sen köpte jag en pälsmössa med leopard mönster. AS MJUK . haha .. först skrattade jag åt den å tog på mig den på skämt .
sen kunde jag inte slita mig och lisa och ingegerd tvinga mig att köpa den . i love it :D haha
va har jag köpt mer ...... joo , min söta klänning från Odd Molly 895 kr !
blev sååå lurad. hittade den idag för 800kr och då fick man en söt liten grej till ! men naj jag fick bara klänningen för 900 kr ! not okay ! :(
sen köpte jag lite spännen till gesällen och två rosetter till mig =)
det var nog det tror jag faktiskt ! :)

nu ska jag packa upp ,
sen ska jag åka å träna :)

ha en bra kväll!
puss

Kommentarer
Postat av: Lina

ååååh vad roligt att du köpte så mycket :D

Jag vill se odd molly klänningen! och allting :)

2009-09-28 @ 12:35:09
URL: http://energetic.blogg.se/
Postat av: Cattis

åh, du köper så fina saker hela tiden :)

Blir själv ännu mer sugen än vanligt på att köpa massa fina smycken och produkter och grejjer när jag tittar in här :)

Och på att fixa håret. ;) Älskar den röda kaluffsen i senare inlägg som du ska klippa på någon. hade jag vågat och om det inte var så att jag ska spara det nu så hade nästan jag kunnat vara en kandidat!

2009-09-30 @ 09:46:00
Postat av: sofia

hihi sötnos ! du har ju fan finast grejer . ! allt du tar på dig blir ju såå cooolt cattis ! naturlig skönhet kallar jag det ! aah de e ju synd att du ska spara ;) älskar den med ! måste klippa den på ngn snart . har en kandidat . då jävlar ska jag ta före och efter bild ;) haha

2009-09-30 @ 10:35:28
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0