wow ;)

inte ett ända inlägg idag men änå så många läsare ! bra där !;)

USCH vilken dag . åkte hemmifrån halv 8 imorse ,
och kom hem NU ! femöver halv tio !!! precis då min träning SLUTA !
ah .. hoppas att alla vet att jag verkligen försökte ,
ioch med att jag stannade hemma från LONDON för att jag skulle missa en träning ,
så tror jag ändå att folk förstår mig ! jag försööökte ,
men , var tvungen att låta alla känna å pilla på mig .
haha asså på håret . !
jag har ju varit modell nu , det var lite kaotiskt med alla modeller så jag fick ställa upp 1 av 4 modeller =)
en koppar ( jag ) en röd , en violett och en blond :)  as fina färger allihop ! älskar min ;)

iallafall så blev det en heldag på salongen . 14 timmar ungefär!
inte så kul ! MEn jag har hunnit med en hel del struktur teckningar idag .och imorgon ska jag ringa alla mina lördagsmodeller !! =)
börjar närma sig sjukt mkt nu !
men allt känns bra , fönade ingegerd imorse med , och hon var riktigt imponerad ;)

nä nu ska jag lära min kära lillasyster hur man gör rosett på huvudet , för hon ville ha de i skolan imorgon ;)
haha söt !

de är nog något för mig med ....
man får undan allt håret , och det hänger inte å slänger . PLUS att de e sjukt fint ;)
FAST nu har jag ju kort hår kom jag på . så de går la knappt upp :( FUCK! får prova att göra en nu me frida ! :D

ska försöka ta en bild på mitt korta hår nu med . för de e många som frågat ! hmm . folk säger ju att jag passar i det . men jag ska nog köpa blont löshår och fäga ner det lite (A) haha ..
fan då ! :D att det ska kosta pengar att va fin ! jobbigt !

nä . vi hörs . hoppas ni haft en bra dag .
för min har vart förjävla snurrig men ändå lärorik och LÅNG framförallt !

<3 S ofia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0