why can't i let it go ?


blv platt hår med flätor ;)

jaapp då sitter man här och har precis gjort i ordning sig !
en lång dusch efteer en hård dag på jobbet !
och imorgon blir det långt med ! för att vara lördag . vi brukar ju ha öppet 9-13 men jag har så mkt att göra just nu .. inför gesäll och så . så nu har jag kunder 9 - 14 imorgon och sen har jag pappa som är gesäll modell och sen ska jag färga håret på min lillasyster :) ska bli brunett igen . ljusbrun eller ah , närmare sin egen hårfärg fast liten annan nyans :) får se va det blir :) så räknar med att jag är från salongen runt halv 5 om jag har jävligt tur !

efter det så blir de raka vägen hem och slänga sig i duschen och stressa för att hinna hem till annika till klockan 6 . om inte jag missuppfattat tiden ! haha ! är inte helt hundra !

sen så är de party all night long  . får se om vi går ut eller om vi stannar hemma å festar =)
skulle tydligen bli ngn fylleklippning hörde jag annika sa ;) haha ..
lika spännande varje gång ;) nää . time to go !
ska möta flickorna i kba !
puss på er !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0